לחץ בישראל? אחמדינג'אד הודיע על חזרתו לפוליטיקה

אברהם זילבר 1 Comment on לחץ בישראל? אחמדינג'אד הודיע על חזרתו לפוליטיקה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האיש השנוא ביותר בישראל ומי שאיים השכם והערב בהשמדתה הודיע על חזרתו לפוליטיקה: לאחר שנתיים של שקט מצידו, כשמולו קהל תומכים בטהרן התחיל אחמדינג'אד את המרוץ לפרלמנט האיראני, בדגש על אפשרות להתמודד במרוץ לבחירות לנשיאות ב-2017.

לפי הדיווח בסוכנות ap נשיא איראן לשעבר, מחמוד אחמדינג'אד, השיק קמפיין פוליטי חדש לקראת הבחירות לפרלמנט שייערכו חודשים הקרובים. החלטתה שתאתגר את המחנה המתון יותר באיראן אותו מחנה שעמד מאחורי הסכם הגרעין עם המעצמות שהושג בחודש שעבר.

בישראל זוכרים ומסויטים עוד היטב משמונה שנות הנשיאות שבהן התעמת בלי סוף עם המערב ואיים שוב ושוב להשמיד את ישראל, אך היות רבים מבני בריתו לשעבר הפנו לו עורף במהלך השנים האחרונות, סיכוייו להיבחר שוב לנשיא נמוכים.

עם זאת, לפי הערכות שונות, הוא עדיין זוכה לתמיכה משמעותית בפריפריה, וייתכן אף שיקבל תמיכה מחמינאי שרואה בשנתיים האחרונות סוג של מחיקת מורשת ע"י רוחאני, אך מוקדם עדיין לדעת.

בויינט דווח כי בכינוס שנערך ביום חמישי שעבר הבטיח הנשיא לשעבר "להגדיר מחדש את רעיונות המהפכה, בעזרת אללה, ניצחון ועתיד ורוד מאוד מחכים לנו", אמר אחמדינג'אד לתומכיו בכנס בטהרן. "עם זאת, יהיו מהמורות ומכשולים שטניים בדרכנו. אסור לשכוח שארה"ב היא האויב שלנו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל זמן שאינו בפוליטיקה ניתן להתנקש בו, אם יש בכך צורך אמיתי.